Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 2000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 21198
Хэмжээ 1.22 MB
Нийтлэгч Michidmaa
Ангилал
Бие даалт
Бичигдсэн он 2016
Огноо 2018-05-24
Qpay-ээр төлж
Файлын агуулга
1. “Сүү” ХК-ний товч танилцуулга 3 1.1 Байгууллагын товч танилцуулга 3 1.2 Байгууллагын эрхэм зорилго 3 1.3 Алсын хараа 3 1.4 Компанийн баримтлах зарчим 3 1.5 Сонгож авсан бүтээгдэхүүний танилцуулга 4 2. Нөхцөл байдлын судалгаа, шинжилгээ 5 2.1 Гадаад орчны судалгаа 5 2.1.1 Хүн ам зүйн хүчин зүйл 5 2.1.2 Эдийн засгийн хүчин зүйл 5 2.1.3 Шижлэх ухаан техник технологийн хүчин зүйл 5 2.1.4 Нийгэм соёлын хүчин зүйл 5 2.1.5 Хэрэглэгчийн судалгаа 6 2.1.6 Хэрэглэгчдийн зан төлвийн сегментчилэл (BSB загвар) 13 2.1.7 Өрсөлдөгчийн шинжилгээ (BCG матриц) 14 2.2 Дотоод орчны судалгаа 15 2.2.1 Өрсөлдөгчид 15 2.2.2 Бэлтгэн нийлүүлэгчид 15 2.2.3 Хэрэглэгчид 15 2.2.4 Харилцагчид 15 2.2.5 Хүний нөөц 16 2.3 Нөхцөл байдлын шинжилгээ (SWOT шинжилгээ) 17 3. Маркетингийн зорилго, зорилт 18 4. Маркетингийн стратеги 19 4.1 Маркетингийн иж бүрдэл (5Р-4P) 19 5. Хэрэглэгчдийн сегментүүдэд баримтлах арга хэмжээ 21 5.1 БАМ-ийн шинж чанар 22 5.2 Бүтээгдэхүүний амьдралын мөчлөг 22 6. Шинэчилсэн бүтээгдэхүүн 23 6.1 Санаагаа дэвшүүлэх 23 6.2 Санаагаа шигших 23 6.3 Концевц 23 6.4 Гаргаж болох бүтээгдэхүүн олох 24 7. Маркетинг, сурталчилгаа 24 7.1 Реклам, зар сурталчилгаа 24 8. Маркетингийн төсөв 25 9. Эцсийн үр дүн 26 10. Дүгнэлт 27 Ашигласан материал 28 Хавсралт 29 Маркетингийн бүх судалгаа шинжилгээ хийгдсэн, маш сайн ажил :) Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
Michidmaa Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|